- 22/05/20
Health Challenges Congress - pojedynek ekspertów pt. "W jaki sposób finansować ze środków publicznych prywatne placówki medyczne?"
21 maja 2020 r., podczas V Kongresu Wyzwań Zdrowotnych Online (Health Challenges Congress - HCC Online, 14 maja-14 lipca 2020 r.),
- 02/05/20
60 proc. Polaków będzie korzystać z prywatnej opieki medycznej po epidemii
Jak wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Badań Zmian Społecznych, prawie 60 procent Polaków zadeklarowało, że po epidemii będzie korzystać z prywatnej opieki medycznej, spośród tych osób 13 procent nie korzystało dotąd z takiej opieki, ale ma zamiar zacząć.
- 29/04/20
Deloitte: zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi wzrośnie po pandemii
Po pandemii wzrośnie zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi, oszczędnościowymi i emerytalnymi - ocenia ekspert firmy Deloitte.
Aktualności
Deloitte: zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi wzrośnie po pandemii
Po pandemii wzrośnie zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi, oszczędnościowymi i emerytalnymi - ocenia ekspert firmy Deloitte.
- Ludzie we wszystkich krajach dotkniętych pandemią zaczną niebawem szukać produktów i ofert, które zapewnią im bezpieczeństwo i ochronę zdrowia. Świadczą już o tym dane konsumenckie z Chin, które okres pandemii mają za sobą - wskazał Grzegorz Cimochowski, partner w Deloitte. Podkreślił, że ubezpieczenia medyczne, szpitalne, assistance medyczne, druga opinia lekarska czy ubezpieczenia od cyber ryzyka to zakres usług odpowiadający na te potrzeby i dający poczucie ochrony w sytuacjach kryzysowych.
- Widać zresztą bardzo wyraźnie, że rynek nie znosi próżni. Ubezpieczyciele dość szybko zareagowali na potrzeby Polaków i informowali klientów, że ochrona ubezpieczeń na życie i zdrowotnych obejmuje także leczenie choroby COVID-19 - dodał.
W ocenie eksperta, w ciągu najbliższych miesięcy zainteresowanie ofertą ubezpieczeń medycznych i ochronnych może wrócić ze zdwojoną siłą. Zaznaczył, że po doświadczeniach epidemiologicznych szczególnie produkty gwarantujące szeroko pojętą ochronę zdrowia oraz działania prewencyjne mogą się cieszyć dużym powodzeniem wśród klientów.
Dodał, że warunek jest jednak jeden. - Branża ubezpieczeniowa musi znacznie przyspieszyć proces cyfryzacji i odświeżyć portfolio produktowe.